Let it snow, let it snow, let it snow.......

MITT NAMN ÄR ISA! FLATCOATED RETRIEVER-ISA!

torsdag 15 juli 2010

En förmiddag i Saxtorpssjön!


(Jag skymtar vid gula pilen)

Jag, Molly, Matte och Fostermoster åkte till Saxtorpssjön och badade!

Det fanns massor av hundar på andra sidan men det fixade jag och Molly bra!
Vi älskar att bada båda två!
Lite suddigt
för f*m kan inte den där kameran riktigt!

Sedan gjorde vi det roligaste jag vet.
Dammisar!

Matte kastade dammisar och ut i sjön och vassen som växte där!



Ååååh, det är ännu roligare!



Jag och Molly är fantastiska på att finna dem!



Och man är otroligt stolt när man lämnar över och får beröm!

Livet är underbart!


Sedan är det fikadags!

Molly är faktiskt lite framfusig i sin jakt efter kakor!



Medan jag kör en helt annan stil och får ändå!

F*m gav oss kaka också!


Godis hade Matte med sig som vanligt! Jammm!!!!!


Sedan fick vi bada en tur efter en stunds träning igen!

Jag äääälskar att simma, och långt ut är ännu bättre!



Molly är en dykare och doppar huvudet

(fast det är inte så bra för hennes öron)

och hon tänker inte gå upp!


En mysig förmiddag var det iallafall!



Sedan var jag sååå trött och sov resten av dagen!


Kärleksfulla blötpussar


Isa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar