Let it snow, let it snow, let it snow.......

MITT NAMN ÄR ISA! FLATCOATED RETRIEVER-ISA!

måndag 15 februari 2010

Fostermoster blir förkyld!



Hej på Er!


Idag är fostermoster rejält förkyld. Hon gick ut med mig tidigt för hon började 6.15 men kom hem igen efter några timmar på jobb. Fast först hade jag jätteroligt med pojken i familjen som kallas Jojo! Han skulle inte börja förrän senare på morgonen.



F*m och jag har myst hela dagen i soffan efter en tur på gröningen. Jag nedanför soffan och hon uppe i. Det är så sövande med den där rörliga apparaten som hon stirrade på hela tiden. Bara när hon fräste näsan vaknade jag och kollade läget med henne och så får man ju en hel del kel samtidigt.



Sedan piggnade hon till en stund på eftermiddagen och började jobba med sin kamera. Hon ropade "-Hoho,Isa" hela tiden för att jag ska titta in i den. Det är inte så lätt med alla blixtrar som kommer.


Jojo kom hem och då blev det kul för han leker med mig och busar hela tiden. Jag har fått en tygboll av honom som vi leker tillsammans med. Han tycker också väldigt mycket om mig! Jojo, så är det. Man vet hur man charmar!










När jag ser ut så här kallar f*m det för "ödmjuka-öron"-gesten. Men hon fattar inte att jag vill att hon ska rusa till kylskåpet för att ta fram mer av den där goda skinkan som jag får min fisktablett med.



Nä nu är jag för trött för att berätta mer idag och tänker busa lite med Jojo innan jag lägger mig vid soffan där f*m lagt sig. De ska se en rolig film och det är så skönt för hela flocken är samlad och jag behöver inte vandra fram och tillbaka mellan rummen.


Gäsp och vov från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar