Let it snow, let it snow, let it snow.......

MITT NAMN ÄR ISA! FLATCOATED RETRIEVER-ISA!

fredag 19 februari 2010

Hej alla goa

Är jag glad att snön är kvar, eller......Jippie, igår snöade det igen. Fostermoster gick ut till Kabbarp med mig och jag fick







springa

och springa







och springa..........


F*m har lite problem att gå i snön men säger till mig att hon får bra motion på detta sättet!




Oj undrar om det ligger något gott härnere, hoho!



Nu har jag kommit in lite mer i rutinerna här hos fostermoster!
Går hon, kommer hon alltid tillbaka!


Ibland kom Jojo också hem och överraskar tidigare.
Han är jättekul. Jag blir väldigt glad när
han kommer och jag slickar nos och busar med honom.
Han försöker undkomma men jag är starkare, hehe.



Häromdagen var inte lika roligt. Då kom nämligen f*m hem och hade
varit och besökt sin mormor. Den mormodern är livrädd för hundar
men hon tycker jag verkar söt för f*m talar alltid så gott om mig, så

hon brukar skicka med en gosak hem till mig. Denna dagen hade

hon gjort det och dessutom 2 chokladgräddbullar till Jojo och f*m.

F*m satte in dem på bordet för att de skulle fika och går för att hämta


kaffekoppen...... bordet är i min höjd........mmmm....luktar gott......


I nästa sekund får jag världens åthutning och f*m tar ut
en halv gräddbulle ur min mun och jag skäms.......

Helt onödigt att slänga den i slasken, enligt min åsikt. Jag kunde väl fått den......



Fast hon blev snart glad igen och hon hade nog lite dåligt samvete för
hon gav mig den här råttan. Luktar tidningspapper och gammal tåjams men den duger!
När hon är borta ser hon att jag leker med den för den
ligger aldrig på samma plats.


Idag var vi i Kabbarp igen men vi var sjöblöta när vi kom hem. Och extratrötta för det var tyngre att gå idag!



Resultatet blev att f*m åkte till pizzerian på kvällen, jammm!


Woff från Isa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar